9/25/2012

Free Checking Accounts Inch Toward Extinction As Cost Of Banking Rises

(USA) If free checking accounts were animals, they'd be on the World Wildlife Fund's list of endangered species.

According to a new survey from Bankrate.com, only 39 percent of banks today offer non-interest checking accounts free of charge on a stand-alone basis, down from 45 percent of banks last year and 76 percent in 2009. Bankrate recently surveyed 247 banks in 25 cities across the United States.

As banks continue to search for new ways to boost profits as regulation, low interest rates and a sluggish economy have put the brakes on making easy money, consumers are getting slammed with higher ATM and overdraft fees.

The survey showed that ATM fees have inched up over the last year; the average cost a bank charges a non-customer is $2.50, though in many metropolitan areas it's even higher. Denver has the highest average ATM surcharges in the country, with banks dinging non-bank customers $2.80 on average, according to the survey. Overdraft fees also continue to creep up, rising 1.4 percent from last year for an average cost of $31.26.

5 comments:

  1. تعتبر عملية تحويل مسار المعدة بالمنظار هي الحل الامثل لمرضى الوزن الزائد وكل محبي الحلويات والأشخاص الذين يفضلون تناول كميات كبيرة من الطعام ومدمني الأطعمة السريعة ويستمتعون بتناول الحلويات، حيث تساعدهم تحويل مسار المعدة في السيطرة على هذه العادات السلوكية الخاطئة وبالاعتماد علي الدكتور احمد عبد السلام أفضل دكتور تحويل مسار المعدة في مصر يمكنك الاطمئنان علي صحتك.

    ReplyDelete
  2. اذا كنت تبحث عن شركات نقل الاثاث لابد ان تتحقق من كل الشهادات المطلوبة لشركة نقل الأثاث، مثل رخص القيادة والبيانات التجارية. بالإضافة إلى ذلك، ينبغي التحقق من أن الشركة هي شركة مسجلة في الجهات المختصة للتأكد من سلامة الخدمات التي تقدمها

    ReplyDelete
  3. اثناء عملية نقل الاثاث هناك شخص وظيفتة الرئيسية هي المساعدة في سحب الاثاث من خارج المنزل أو المحل وتحميلها على السيارة لإحضارها إلى موقع مخصص. بعد تحميل الاثاث على السيارة، يتم بعث هذا الشخص إلى الوجهة لنقل الأثاث المحمولة وتنصيبها في المكان الذي تم تحديده. .. هذا موجود فقط في شركات ونش رفع اثاث  المتخصصة الكبيرة.

    ReplyDelete
  4. تعتمد طريقة علاج الدوالي على درجة الخطورة وشدتها. بعض الخيارات المتاحة لعلاج الدوالي تشمل:
    علاج دوالي الساقين بدون جراحة : يمكن استخدام العلاجات الموضعية مثل كريمات ومراهم لتخفيف الأعراض المزعجة. كما يمكن استخدام الأدوية المضادة للالتهابات للحد من الالتهابات والألم.

    ReplyDelete
  5. إجراء فحص واختبار الاستقرار من الاشياء المهمة الواجب اتباعها بعد تركيب السقالة من قبل شركات تركيب سقالات معدنية، يجب إجراء فحص دقيق لضمان استقرارها. يجب التأكد من عدم وجود انحناءات أو ترهلات غير طبيعية، وأن جميع الأجزاء مثبتة بإحكام.

    ReplyDelete

Grace A Comment!